Regulamin sklepu internetowego Restauracja Mazowsze

1. Postanowienia wstępne

Restauracja Mazowsze prowadzi sprzedaż swych produktów w Restauracji Mazowsze mieszczącej się  we Wiązownie przy ul. Lubelska 18  oraz poprzez sklep internetowy  dostępny pod adresem internetowym www.mazowszerestauracja.pl prowadzony przez  LEKARO Spółka z o. o.  z siedzibą w Woli Duckiej 70A 05-462 Glinianka wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy XIV Wydział Gospodarczy KRS pod numerem 0001150292, NIP 5322117058  REGON 5408035022. Niniejszy Regulamin reguluje zawieranie transakcji (umowy sprzedaży produktów Restauracji Mazowsze) z udziałem Konsumentów, jak i Przedsiębiorców korzystających ze Sklepu i określa zasady korzystania ze Sklepu internetowego oraz zasady i tryb zawierania Umów Sprzedaży z Klientem na odległość za pośrednictwem Sklepu.

 

2. Definicje

  1. Konsument – osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą umowę w ramach Sklepu, której przedmiot nie jest związany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
  2. Sprzedawca – Jolanta Zagórską, prowadząca działalność gospodarczą pod firmą: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe LEKARO JOLANTA ZAGÓRSKA w Woli Duckiej 70A (05-408), REGON 013288815, NIP 5321203465
  3. Klient – każdy podmiot dokonujący zakupów za pośrednictwem Sklepu.
  4. Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca we własnym imieniu działalność gospodarczą, która korzysta ze Sklepu.
  5. Sklep – sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem internetowym mazowszerestauracja.pl
  6. Umowa zawarta na odległość – umowa zawarta z Klientem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość (w ramach Sklepu), bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.
  7. Regulamin – niniejszy regulamin Sklepu.
  8. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu lub Produktów ze Sprzedawcą.
  9. Konto – konto klienta w Sklepie, są w nim gromadzone są dane podane przez Klienta oraz informacje o złożonych przez niego Zamówieniach w Sklepie.
  10. Formularz rejestracji – formularz dostępny w Sklepie, umożliwiający utworzenie Konta.
  11. Formularz zamówienia – interaktywny formularz dostępny w Sklepie umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do Koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.
  12. Koszyk – element oprogramowania Sklepu, w którym widoczne są wybrane przez Klienta Produkty do zakupu, a także istnieje możliwość ustalenia i modyfikacji danych Zamówienia, w szczególności ilości produktów.
  13. Produkt – dostępna w Sklepie rzecz ruchoma/usługa będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
  14. Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Produktu zawierana albo zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu internetowego. Przez Umowę Sprzedaży rozumie się też – stosowanie do cech Produktu – umowę o świadczenie usług i umowę o dzieło.

 

3. Kontakt ze Sklepem

  1. Adres Sprzedawcy: Wola Ducka 70A 05-408 Glinianka
  2. Adres Restauracji: Lubelska 18 05-462 Wiązowna
  3. Adres e-mail Sprzedawcy: kontakt@mazowszerestauracja.pl
  4. Numer telefonu Sprzedawcy: 572 572 342
  5. Numer rachunku bankowego Sprzedawcy: PL21 1600 1462 1027 0316 2000 0138 w BNP Paribas
  6. Klient może porozumiewać się ze Sprzedawcą za pomocą adresów i numerów telefonów podanych w niniejszym paragrafie.
  7. Klient może porozumieć się telefonicznie ze Sprzedawcą w godzinach 9:00-20:00 od poniedziałku do piątku.
  8. Odbiory produktów (dań, napojów, zastawa, akcesoriów serwingowych) oraz zwroty zastawy i akcesoriów serwingowych odbywają się z / do Restauracji Mazowsze przy ul. Lubelskiej 18 we Wiązownie (współrzędne geograficzne 52.1700983N, 21.2921894E) w godzinach pracy Sklepu.

 

4. Wymagania techniczne

Do korzystania ze Sklepu, w tym przeglądania asortymentu Sklepu oraz składania zamówień na Produkty, niezbędne są:

  1. urządzenie końcowe z dostępem do sieci Internet i przeglądarką internetową
  2. aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail),
  3. włączona obsługa plików cookies,,
  4. zainstalowany program FlashPlayer.

 

5. Informacje ogólne

  1. Sprzedawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia w tym przerwy w funkcjonowaniu Sklepu spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Sklepu internetowego z infrastrukturą techniczną Klienta.
  2. Przeglądanie asortymentu Sklepu nie wymaga zakładania Konta. Składanie zamówień przez Klienta na Produkty znajdujące się w asortymencie Sklepu możliwe jest przez podanie niezbędnych danych osobowych i adresowych umożliwiających realizację Zamówienia i nie wymaga zakładania Konta.
  3. Ceny podane w Sklepie są podane w polskich złotych i są cenami brutto (uwzględniają podatek VAT).

 

6. Zasady składania Zamówienia

W celu złożenia Zamówienia należy:

  1. wybrać Produkt będący przedmiotem Zamówienia, a następnie kliknąć przycisk „Do koszyka”,
  2. wypełnić Formularz zamówienia poprzez umieszczenie w formularzu produktów wraz z podaniem ich ilości, adresu, na który ma nastąpić dostawa Produktu ewentualnie zaznaczenie, że odbiór nastąpi osobiście w Sklepie, podać datę odbioru, podać dane rozliczeniowe w tym opcjonalnie do faktury. W przypadku zamówienia w którym zamówione produkty mają być wydane wraz z zastawą, pojemnikami transportowymi etc., Sklep pobiera kaucję która jest zwracana w przypadku zwrotu nieuszkodzonej zastawy, pojemników transportowych etc. Zwrot kaucji następuje w ciągu 7 dni. Jeżeli kaucja została złożona w gotówce, jej zwrot następuje w gotów. Kaucja jest zwracana w kwocie nominalnej.  W przypadku odbioru Produktów w opakowaniach jednorazowych Klient musi ponieść opłatę konsumencką (2 zł) za każde takie opakowanie.
  3. Potwierdzić zapoznanie się z: Regulaminem Sklepu, Informacją o sposobach płatności, Informacją o kosztach dostawy Zamówienia.
  4. Kliknąć przycisk “Kupuję i płacę” oraz potwierdzić zamówienie, klikając w link przesłany w wiadomości e-mail,
  5. Dokonać płatności za zamówienie na stronie Sklepu.

 

7. Płatność za Zamówienie oraz oferowane metody dostawy

  1. Płatności można dokonać tylko z góry drogą elektroniczną (bramka płatnicza) na stronie Sklepu (karta kredytowa, Blik, PayPal)
  2. Klient może skorzystać z następujących metod dostawy lub odbioru zamówionego Produktu:
  3. Dowóz produktów przez Sklep (restaurację) pod wskazany adres. W przypadku dostaw pod adresy oddalone o więcej niż 10 km może być naliczona opłata w wysokości 15 zł. Dostawy realizowane są do miejsc oddalonych nie więcej niż 20 km od Sklepu.
  4. Odbiór osobisty dostępny pod adresem: ul. Lubelska 18 05-462 Wiązowna w godzinach pracy Restauracji. Aktualne godziny pracy Restauracji dostępne są na stronie mazowszerestauracja.pl oraz pod numerem telefonu Sklepu.

 

8. Wykonanie umowy sprzedaży

  1. Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia za pomocą Formularza zamówienia w Sklepie internetowym zgodnie z § 6 Regulaminu.
  2. Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie oraz jednocześnie przyjmuje Zamówienie do realizacji. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia i jego przyjęcie do realizacji następuje poprzez przesłanie przez Sprzedawcę Klientowi stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta, która zawiera co najmniej oświadczenia Sprzedawcy o otrzymaniu Zamówienia , jego przyjęciu do realizacji oraz otrzymaniu zapłaty za Zamówienie. Z chwilą otrzymania zapłaty za Zamówienie zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
  3. Jeżeli Klient wybrał sposób dostawy inny niż odbiór osobisty, zamówienie zostanie dostarczone pod adres wskazany w zamówieniu w godzinach w nim wskazanych. Brak osoby upoważnionej do odbioru zamówienia pod wskazanym adresem powoduje, że zamówienie zostanie zwrócone do Restauracji Mazowsze (ul. Lubelska 18 05-462 Wiązowna) skąd Klient może je odebrać osobiście do upływu 3 (trzech) godzin od godziny dostawy/odbioru wskazanej w Zamówieniu.  Zamówienia (Produkty) nie odebrane w ciągu 3 godzin od godziny odbioru wskazanej w zamówieniu są utylizowane ze względów sanitarnych a Klientowi nie przysługuje w takim przypadku zwrot zapłaconej ceny .
  4. W przypadku wyboru przez Klienta odbioru osobistego zamówienia, Produkt będzie gotowy do odbioru przez Klienta w terminie wskazanym w zamówieniu (ale nie wcześniej niż 30 min od chwili złożenia zamówienia). O gotowości Produktu do odbioru Klient zostanie dodatkowo poinformowany przez Sprzedawcę poprzez przesłanie stosownej wiadomości e-mail / sms na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej / numer telefonu Klienta.
  5. Dostawa Produktu odbywa się wyłącznie na terenie Polski. Dostawy realizowane są do miejsc oddalonych nie więcej niż 20 km od Sklepu.

 

9. Prawo odstąpienia od umowy

  1. Zgodnie z art. 38 ust. 1 pkt 12) ustawy o prawach konsumenta, prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje Klientom (także konsumentowi) w odniesieniu do umów o świadczenie usług w zakresie gastronomii, jeżeli w zamówieniu oznaczono dzień w którym ma nastąpić odbiór / dostawa zamówienia.
  2. Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w ponadto w odniesieniu do Umowy:
  3. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
  4. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
  5. w które przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
  6. o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przez rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od Umowy,
  7. w którym cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którym Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy,
  8. w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami,
  9. w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi Sprzedawca nie ma kontroli,
  10. w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
  11. o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę,
  12. o dostarczenie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od Umowy,

 

10. Reklamacja

  1. W przypadku wystąpienia wady produktów zakupionych u Sprzedawcy Klient ma prawo do reklamacji zamówienia u Sprzedawcy.
  2. Reklamację należy zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną na podane w niniejszym Regulaminie adresy Sprzedawcy nie później niż przy odbiorze Zamówienia.
  3. Sprzedawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni, a jeśli nie zrobi tego w tym terminie, uważa się, że żądanie Klienta uznał za uzasadnione.

 

11. Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń

  1. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php; http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.
  2. Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
  3. Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z Umowy zawartej ze Sprzedawcą.
  4. Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem a Sprzedawcą.
  5. Konsument może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między nim a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).

 

12. Dane osobowe w Sklepie internetowym

  1. Administratorem danych osobowych Klientów zbieranych za pośrednictwem Sklepu internetowego jest Sprzedawca.
  2. Dane osobowe Klientów zbierane przez administratora za pośrednictwem Sklepu internetowego zbierane są w celu realizacji Umowy Sprzedaży, a jeżeli Klient wyrazi na to zgodę – także w celu marketingowym.
  3. Odbiorcami danych osobowych Klientów Sklepu internetowego mogą być:
  4. W przypadku dostaw zamówień do Klienta, Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta wybranemu przewoźnikowi lub pośrednikowi realizującemu przesyłki na zlecenie Administratora.
  5. W przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie internetowym ze sposobu płatności elektronicznych lub kartą płatniczą Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta, wybranemu podmiotowi obsługującemu powyższe płatności w Sklepie internetowym.
  6. Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
  7. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w Regulaminie danych osobowych niezbędnych do zawarcia Umowy Sprzedaży skutkuje brakiem możliwości zawarcia tejże umowy.

 

13. Postanowienia końcowe

  1. Umowy zawierane poprzez Sklep internetowy zawierane są w języku polskim.
  2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn to jest: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności i dostaw – w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu. O każdej zmianie Sprzedawca poinformuje Klienta z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem.
  3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną; ustawy o prawach konsumenta, ustawy o ochronie danych osobowych.
  4. Klient ma prawo skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W tym celu może złożyć skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
0 szt. 0,00 
Loadding...